luni, 16 iunie 2014

"Si vei uita ca te-am iubit"

Tocmai am terminat de citit o fraza scrisa de un anonim care oarecum m-a determinat sa astern aici cateva din ideile mele de mult ratacite prin Iasi. Aceasta suna cam asa: 

"Când îți scrii cea mai frumoasă pagină în cartea vieții tale, soarta cu veșnica ei ironie varsă cerneala peste foile care urmează."


Intr-adevar, ceva frumos nu tine niciodata mai mult de 3 secunde sau 4 zile, chiar...doua saptamani.
In cazul meu, fericirea ma inconjoara mereu. Este ceva ce face parte din mine...ma tine in viata, ma orienteaza in spatiu, ma trezeste in fiecare zi la realitate si ma adoarme, facandu-ma sa mentin mereu zambetul pe buze, chiar si in momentele cele mai grele din viata mea. 
Insa, fericirea nu este totuna cu iubirea. Am iubit, iubesc si mereu voi iubi, daca nu o persoana deosebita care face ca soarele sa rasara in fiecare dimineata, chiar si atunci cand ploua si soarele se joaca cu norii si se ascunde, macar sa imi iubesc viata si tot ce ma-nconjoara.
"Si vei uita ca te-am iubit" - Adevarat! 
Miile de kilometri vor fi o mare provocare pentru domnul meu din armura alba.... Zadarnic vrea sa faca altfel, cand soarta i se va impotrivi...
Dar eu nu voi da niciodata uitarii "acea iubire-atat de mare, cea fost odata intre noi".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu