duminică, 22 iunie 2014

"Marturisire"

Mno...de cateva zile incerc cu disperare sa scriu ceva nou, ceva frumos, ceva care sa va infumuseteze ziua sau seara, dar acum, oricat as incerca, nu reusesc pentru ca...citeam odata despre acea iubire adevarata:

"Iata inima mea! Vi-o dau...n-am nevoie de dansa...Mie nu mi-e frica de chinurile geloziei, mie nu-mi pasa de tremurarile infrigurate ale iubirii! De un singur lucru ma feresc: sa nu fie banal! As vrea sa sufar, as vrea sa scrasnesc din dinti, sa-mi smulg parul si sa adorm cu genele muiate in lacrimi..."

Dar, numai cel ce iubeste intelege cele spuse de mai sus...si da...visul mi s-a indeplinit si iubesc la nebunie un baiat si

 "Astazi as vrea si eu sa nu iubesc, as vrea sa fiu mandru, ambitios, cuceritor..."

Dar

"Iubesti, suferi, traiesti: iata troita iubirii. Sarutarile iti alina setea, dar lacrimile iti trezesc in suflet doruri maro, istovitoare si dragi, pe care nu ti le pot alina nici sarutarile. Din ochi picura lacrimile, izvorul cel vesnic al iubirii; din iubire picura cantecul, poezia, frumos, izvorul cel vesnic al lacrimilor."
 - Liviu Rebreanu

Te iubesc pentru ca te iubesc!
Te iubesc pentru ca mi-ai dat posibilitatea sa fiu eu si nimeni altcineva.
Te iubesc pentru ca ai fost tu in viata mea.
Te iubesc pentru ca, la un moment dat, tu ai fost viata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu