sâmbătă, 15 martie 2014

What dreams may come

"Imi pare rau...vreau sa iti spun cateva lucruri...mi-au mai ramas doar cateva clipe. Imi pare rau pentru toate lucrurile pe care nu ti le voi da niciodata. 
Nu te voi face niciodata sa zambesti. 
Imi doream doar sa imbatranim impreuna....doi batranei razand unul de celalalt cum imbatranesc...impreuna pana la sfarsit... Sunt multe lucruri pe care le pierdem...carti...atipeli...sarutari...certuri. Doamne, au fost unele grozave!
Multumesc pentru toate acestea!
Multumesc pentru fiecare lucru bun!
Multumesc pentru ca ai fost persoana cu care m-am mandrit intotdeauna, pentru curajul tau, pentru dulceata ta, pentru felul in care aratai, pentru cum imi doream sa te ating. Ai fost viata mea.
Imi cer iertare pentru toate datile cand te-am dezamagit, mai ales pentru acum." - Cristy

"What dreams may come" este fix genul de film de care ma feream de aproape un an. Pana acum, am incercat doar tampenii in speranta ca nu voi mai simti acel ceva cand vad ceva profund, care te atinge la corazon. 
Ei bine, in seara asta, la sugestia unui prieten, mi-am facut curaj sa aleg ceva bun...ceva foarte bun!
Robin Williams este cel mai tare actor ever!
Recomand acest film cu mare caldura.
Detalii???? Desigur ca nu! Va las pe voi sa il descoperiti.
Pupicei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu